اپل نام برند تبلیغاتی خود را به Apple Ads تغییر داد

زمانی که اپل برای اولین بار تبلیغات را در اپ استور راه‌اندازی کرد، این تبلیغات تنها به صورت نتایج جستجوی ویژه نمایش داده می‌شدند و به همین دلیل نام «سرچ ادز» برای آن انتخاب شد. اما اکنون این شرکت فضاهای تبلیغاتی بیشتری را فراتر از بخش جستجو ارائه می‌دهد.

در حال حاضر، توسعه‌دهندگان می‌توانند برای تبلیغ اپلیکیشن خود در بخش «Today» اپ استور، بخش جستجو و همچنین در پایین صفحه محصول سایر توسعه‌دهندگان، در قسمتی با عنوان «You Might Also Like» هزینه پرداخت کنند.

از این رو، نام «اپل ادز» توصیف دقیق‌تری از آنچه این کسب‌وکار ارائه می‌دهد، به شمار می‌رود. این تغییر نام همچنین می‌تواند پیش‌درآمدی برای گسترش‌های آتی باشد.

مدت‌هاست شایعاتی مبنی بر اینکه اپل در حال بررسی افزودن تبلیغات به سایر اپلیکیشن‌ها مانند «اپل مپس» با هدف افزایش درآمد در بخش سودآور خدمات تبلیغاتی خود است، وجود دارد. برند ساده‌تر و عمومی‌تر «اپل ادز» می‌تواند به طور مناسب‌تری چنین تلاشی را پوشش دهد. اما البته، این در حال حاضر تنها در حد حدس و گمان است.

اپل در پیامی به توسعه‌دهندگان خود در رابطه با این تغییرات اعلام کرده است: «زمانی که اپل سرچ ادز در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد، ما تنها یک فضای تبلیغاتی در بالای نتایج جستجو ارائه می‌کردیم. امروز، تبلیغ‌دهندگان می‌توانند در فضاهای متعددی در سراسر اپ استور تبلیغات خود را نمایش دهند، بنابراین تصمیم گرفته‌ایم نام خود را تغییر دهیم.»

به اشتراک بگذارید:

محل تبلیغات

محل تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محل تبلیغات

محل تبلیغات